středa 4. července 2012

Moje zaspaná premiéra

Kdysi jsem míval v práci kolegyni, Miladu, které jsem hodně věřil. Potom mě ale hodně moc zklamala a teď už nějaký čas doufám, že se s ní už nikdy nepotkám.

A dneska nad ránem se mi nabourala do snu. Zdálo se mi, že jsme spolu připravili divadelní představení pro dva herce, že se blížila premiéra, ale já jsem se vrátil odněkud hrozně unavený, usnul jsem a tu premiéru, kde jsem měl vystupovat, jsem zaspal. A pak jsem v tom snu viděl mámu, která mě v reálu vždycky děsí tím, jak všude na potkání každému vypráví detaily ze života jiných členů rodiny, a v tom snu máma obcházela takový ty lidi, co je moc nemusím, a říkala jim: Chápete to? On se nedostavil na představení s Miladou?!!! A na to jsem se probudil. Hrůzou :)

Žádné komentáře:

Okomentovat