čtvrtek 4. dubna 2013

Velikonoce 2013


Došlo mi, že Velikonoce mám moc rád. Ty letošní byly fajnové. A protože už jsem o tom krátce referoval v mailu osobě blízké a nechci se opakovat, kopíruju sem, co jsem napsal.

"Já měl moc hezký Velikonoce. Došlo mi, jak moc mám tyhle svátky rád. Je to úplně jinčí level než Vánoce, který bývají totálně zdecimovaný tím nákupním šílenstvým, stresem etc. Velikonoce jsou daleko hlubší a lidi, jak nejsou drcený tím stresem, jsou k sobě strašně hodní....To mě moc potěšilo
Moc báječně jsem si o těchto Velikonocích hodoval a debužíroval....Tak moc dobře, že jsem se až styděl a říkal si, jestli člověk s tělesnou konstitucí jako je ta moje, si může takhle báječně papkat. Pořád si myslím, že ne :) Že si to nezasloužim...

Jediný negativum letošních Velikonoc: na Velký pátek jsem se po ránu ve vyšlapaný cestičce vyhýbal paní, co venčila psa, musel jsem kvůli nim ustoupit do závěje sněhu a podklouzla mi noha tak nešťastně, že se mi zřejmě zlomily nártní kůstky na levý noze...mám to celý fialový, bolí to jak zranění z Vietnamu, jak můžu, tak to leduju, ale u doktora jsem zatím nebyl, ješivá jsem si nechtěl kazit plány na Velikonoce a zítra mám jet na jeden workshop do Ústí nad Labem, na který se moc těším a bojím se, že doktoři by mi akorát tak nechali dát sádru (bez kopýtka) a bylo by po plánech..

Takže zatím trochu trpím v zájmu vyšších cílů, i když mi všichni říkaj, že jsem padlej na hlavu...:)

Ale já jsem zatím spokojenej. Velikonce byly fakt fajn a bodly mi...Už jsem odpočinek pro mozek trochu potřeboval a díky skvělým lidem se krásně osvěžila i duše....
Teď už vím, že mám Velikonce moc rád :)"

1 komentář:

  1. Tak to je FAJN, že ses měl FAJN:-)
    A co noha ? už je dobrá?...nebo má kamarádku sádru ?

    OdpovědětVymazat