úterý 19. února 2013

Srdcovka 010 - Poslepu

Některý songy jsou SRDCOVKY. Tohle je jedna z nich.


Když se ke mně s odstupem času dostalo první album Umakartu, byl jsem z toho jako neplavec na loďce z kůry uprostřed Kaspiku. Úplně ztracený. Navíc komplikovaně. Mnoho lidí se možná k Umakartu dostalo z nuly, přišlo to k nim jako nepoznané, ale u mě to bylo o jeden stupeň složitější. Ke mně Umakart přišel jako k letitému milovníkovi a vyznavači Priessnitz. Takže když jsme se s Umakartem potkali, během zlomku vteřiny jsem v tom děsně lítal.
Umakart teď vydal nebo vydává nové, druhé album.Kdoví, co to se mnou udělá, až si k sobě najdeme cestu. Priessnitz pro mě znamenaly opravdu moc. Priessnitz jsou sentiment, bezstarostné mládí, festivaly i táboráky. Další SRDCOVKA bude patřit jim.

Žádné komentáře:

Okomentovat